Holambra II - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Holambra II - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Holambra II

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Oktober 2015 | Brazilië, Holambra

Vandaag zijn we vertrokken naar Bart en Betsy. We hebben heerlijk ontbeten in het hotel en om 9.00 uur met de auto vertokken naar Holambra ll. Het was een uur rijden voordat we de stad Sao Paulo uit waren. Wat een grote stad maar wel grijs en grauw.
Eenmaal Sao Paulo verlaten te hebben kwam er steeds meer naar natuur. Mooi groen en vele vergezichten. Ook begon de zon te schijnen. Na drie uur rijden zijn we even gestopt. We hebben iets gedronken. Ik had een Brazilliaans drankje van een vrucht die in Brazilië groeit. Ik weet niet meer welke naam. Het was een heerlijk fris drankje. En daarna snel weer verder, de laatste 90 kilometer. Dit ging over een stuk asfaltweg waar veel gaten in zaten. Bart kende de weg goed en wist precies de gaten te ontwijken. Na een rit van ruim 4 uur kwamen we bij Bart en Betsy aan. Wat een mooi huis, heerlijke tuin en super mooi uitzicht. Één minpuntje ook hier hebben ze vogels en er lopen zelfs 3 hanen in de tuin!

• 28 Oktober 2015 - 19:04

Trees En Anke:

Hallo Laura en Maria

Fijn dat jullie goed overgekomen zijn, wij wensen jullie een hele fijne vakantie in Brazilie.
    Groeten ook aan Bart en Betsy.
    Groetjes Trees en Anke

• 29 Oktober 2015 - 10:43

Tamara:

Lieve Mama en Laura,

Geniet er lekker van en laat die vogels lekker vliegen;)
    het is leuk om zo op de hoogte te blijven want we vragen ons natuurlijk wel af hoe het gaat met jullie.

Dikke kus
    Tamara

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015