Barbecue - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Barbecue - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Barbecue

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 November 2015 | Brazilië, Holambra

Vanochtend lekker uitgesiapen en ontbeten.
Na het ontbijt zijn we naar Ricardo gegaan, de schoonzoon van Bart en Betsy. Hij verbouwt bruine bonen, pofmais en sinds dit jaar probeert hoj etwten. Na de oogst worden deze gewassen gedroogd en vervolgens in zakken verpakt.
's Middags zijn we naar Rudy, zoon van Jan Scholten, geweest. Hij heeft een vakantiehuis buiten Holambra. Een erg groot mooi huis met een super uitzicht. Hier kwam alle familie van Jan en Margriet bij een. Dit was een erg gezellige middag met de nodige drank en eten natúúrlijk. Er werd heerlijk gebarbeceud.
's Avonds zijn we nog even naar Marco en Cristi geweest, zoon en schoondochter van Bart en Betsy geweest, hier hebben we gezellig even gezeten.
Tenslotte hebben we rummikub gedaan. De scholtens tegen de rest. Helaas hebben de Scholtens maar 1 keer gewonnen en 3 keer verloren.

• 02 November 2015 - 20:53

Tamara:

klinkt als een echte vakantie.
    Maar Laura hoeveel kilo mag je mee terug nemen:;)
    (Grapje hoor, maar volgens mijn drinken en eten jullie veel)
    genieten met zijn allen.

Wel bijzonder om alle namen voorbij zien te komen die bekend klinken maar waar hele andere mensen bij horen.

dikke kus,
    Tamara

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015