Verjaardag Betsy - Reisverslag uit Piraju, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Verjaardag Betsy - Reisverslag uit Piraju, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Verjaardag Betsy

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 November 2015 | Brazilië, Piraju

Vandaag hebben we de rietsuiker velden van Bart en zijn zoon Marco bekeken. Het was slecht weer het regende. Dus we zijn niet met het busje maar met 3 auto's gegaan. We moesten een zandpad op omhoog die zeer glibberig was. Het leek net rally rijden. Toen we bij de schuur waren waar de trekkers stonden legde Marco en Bart alles uit ovet rietsuiker.
Terug weg zijn we gestopt in het stadje Piraju. Hier hebben we gekeken naar één van de drie stuwdammen in de rivier panenama.
Van daaruit zijn we naar Giselle gereden de dochter van Bart en Betsy.
Hier hebben we de verjaardag van Betsy gevierd met al haar kinderen, kleinkinderen en familie. En natuurlijk was er weer een heerlijke barbecue. Ik heb nog een caipirinha gedronken een alcoholisch drankje die onder andere van rietsuiker gemaakt wordt.
Ook liet Marco ons de rietsuiker proeven. Je moet op de stengel kauwen en dat smaakt heel zoet.
We hebben erg veel gelachen.
's Avonds hebben we nog gezellig gekletst met Bart en Betsy buiten onder de veranda.

• 03 November 2015 - 20:43

Riet Rademakers Van Riel:

Hallo beste mensen,
    Nog proficiat met jullie 50 jarige bruiloft, gewoon door ademen dan komt alles goed.

Ik weet niet of ik bij de fam. Scholten zit die waar de fam. Scholten uit Hilvarenbeek, Alphen en de fam Scholten uit Middelbeers nu op bezoek zijn ???????????

Klopt het dan wens ik jullie nog een fijne vakantie en tot maandag........

Lieve groet Riet & Toon uit Hoogeloon

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015