Shoppen - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 November 2015 | Brazilië, Holambra

Vanochtend om 9.00 uur zijn we vertrokken uit Holambra II nasr Holambra waar wij de laatste dagen van onze vakantie verblijven. En ook familie bezoeken. Bart eb Betsy gaan ook mee.
Onderweg zijn we gestopt in Campinas. Hier zit de grootste shopping van herl Zuid Amerika. En inderdaad groot was hij. We hebben hier 4 uur gewinkeld en maar een kwart van de shopping gezien.
Vanuit de shopping was het nog een goed half uur rijden voor wij bij het hotel waren waar wij verbleven.
Een zeer mooi hotel. En ik heb ern ruim tweepersoons bed voor mij alleen. 's Avonds hebben we nog kennis gemaakt met familieleden van Bart en Betsy.
We zijn op tijd naar bed gegaan omdat we morgen om 6.30 uur op moeten staan.

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015