Famili Scholten - Reisverslag uit Pongaí, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Famili Scholten - Reisverslag uit Pongaí, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Famili Scholten

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Oktober 2015 | Brazilië, Pongaí

Vanochtend rustig opgestaan en heerlijk ontbeten.
Bart heeft ons zijn kantoor laten zien, hier zit ook het kantoor van zijn schoonzoon en dochterven zijn zoon.
Met Bart zijn we naar het centrum van Holambra ll geweest. Hij vertelde over het ontstaan van Holambra ll.
Om 13 uur zijn we naar Gringo's gegaan voor een lunch. Die aangeboden werd door Margriet en Jan, zij waren vandaag 50 jaar getrouwd en Margriet was jarig. Hier was de familie Scholten uit Brabant vandaag aangekomen. 8 Neven en nichten met 2 aanhang waren er. Het was voor mama en voor mij ook wel een beetje, een bijzonder moment. Sommige neven en nichten had ze helemaal niet of heel lang geleden gezien. Er werd veel gepraat, want dat kunnen die Scholtens, zeggen ze zelf. Het was een rumoerige maar gezellige lunch waarin verl gepraat werd.
Na afloop hebben we bij Bart en Betsy kennisgemaakt met hun jongste dochter Giselle. Daarna hebben we bij Bart en Betsy lekker geluierd en op de veranda een boek gelezen. Heerlijk die rust om een boek te lezen. Je hoort alleen maar vogels en zo af en toe een auto.
Om 19 uur zijn we naar Margriet en Jan gegaan om de verjaardag van Margriet te vieren. Ook hier was de familie Scholten uit Brabant. Er werden veel verhalen over de ouders en opa en oma Scholten verteld, veel gelachen en natuurlijk was er weer heerlijk eten. Om 23 uur zijn we gegaan. Want morgen moeten we oo tijd opstaan want dan gaan we kijken naar het bedrijf van Ben Scholten, de zoon van Margriet en Jan.

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015