Brazilië - Reisverslagen van Laura van Toor - WaarBenJij.nu Brazilië - Reisverslagen van Laura van Toor - WaarBenJij.nu

Brazilië

Samen met mijn moeder ga ik twee weken naar Brazilië. Het is een grote droom van ons allebei die nu uitkomt. Wij gaan naar Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Wij verblijven twee weken bij hen in huis. Zij wonen op Holambra II.

Recente Reisverslagen:

13 November 2015

Nederland

09 November 2015

Rust

08 November 2015

Familie

07 November 2015

Veel

06 November 2015

Shoppen
Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8934

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2015 - 09 November 2015

Brazilië

Landen bezocht: