Hobbelig - Reisverslag uit Itaí, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Hobbelig - Reisverslag uit Itaí, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Hobbelig

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 November 2015 | Brazilië, Itaí

Vandaag zijn we begonnen bij Jan en Margriet Scholten. We hebben daar hun vijver bekeken. Wat een mooi uitzicht had je daar. Toen we bij hun huis even wat gingen drinken was er net een coral slang gevangen, deze zijn giftig.
Daarna zijn we via een zeer hobbelige weg naar Itaí vertrokken. Daar hebben de twee zoons van Jan en Margriet, Benny en Rudy, een stuk grond waar ze bruine bonen optelen. Het was mooi om te zien met welke machines ze de oogst telen. We hadden heel veel geluk met het weer. Gisteren heeft het de hele dag geregend en vandaag hadden we lekker droog weer met zon en 26 graden.
Vanuit daar zijn wij naar het stadje Itaí gegaan waar we weer heerlijk gegeten heebben.
Toen nog even souvenirs gekocht en weer terug naar Bart en Betsy.
Zij hadden vanavond hun kaart avond. Gezellig rummikub gespeelden weer zeer gelukkig en tevreden naar bed gegaan.

• 04 November 2015 - 15:30

Familie Ditters:

Laura, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog heel veel plezier in Brazilie.

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015