Brasil - Reisverslag uit Cianorte, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu Brasil - Reisverslag uit Cianorte, Brazilië van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Brasil

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Oktober 2015 | Brazilië, Cianorte

Vandaag begon de dag vroeg. Om 4.15 uur zijn we opgestaan, de laatste spullen in de koffer gedaan en om 4.50 vertrokken wij naar Schiphol.
Tamara en David brachten ons weg. Ruim op tijd, 6.20 uur, kwamen we op Schiphol aan. Eerst snel de bagage inleveren en toen met Tamara en David nog wat gedronken.
Om 9.55 uur vertrok ons vliegtuig. Na een goede en rustige vlucht, landde we om 19.19 uur in Sao Paulo. Later dan gepland (18.45 uur) omdat het druk was op het vliegveld.
Op het vliegveld werden we opgewacht door Bart en Betsy.
Met een bus van het hotel zijn we naar hotel Matiz gebracht. Daar hebben we nog heerlijk vers fruit gegeten en toen lekker naar ons kamer.

  • 27 Oktober 2015 - 07:34

    Kay:

    Mama ik heb een hele leuke plek in de klas want ik zit langs mimi maar ik vind dat eigelijk maakt het mij helemaal niks uit.
    En het gaat heel goed met ons en ook met bo.

  • 27 Oktober 2015 - 10:29

    Chantal:

    Gelukkig goed aangekomen dus. Ga er maar lekker van genieten en veel plezier! !!!!


  • 27 Oktober 2015 - 13:39

    Trudy En Aloys:

    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen en geniet maar van al het moois.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 8965

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2015 - 09 November 2015

Brazilië

Landen bezocht: