Ingecheckt - Reisverslag uit Megchelen, Nederland van Laura Toor - WaarBenJij.nu Ingecheckt - Reisverslag uit Megchelen, Nederland van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Ingecheckt

Door: Laura van Toor

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Oktober 2015 | Nederland, Megchelen

Morgenvroeg vertrekken we naar Brazilië. Vanavond ga ik samen met Tamara en David, zij brengen mama en mij naar schiphol, al bij mama logeren.

Vanmiddag online ingecheckt. Morgenvroeg hoeven we alleen de bagage nog in te leveren. Om 4.30 uur willen we vertrekken dat we op tijd op Schipbol zijn.
Om 9.50 uur vertrekt ons vliegtuig op weg naar Sao Paulo.

De koffers zijn ingepakt voor mij maar ook voor Mika en Kay. Vanavond Mika en Kay en de hond naar opa en oma gebracht. Zij logeren twee weken bij hen. Zij worden heerlijk verwend. Thuis alles opgeruimd en nu op naar mama. Ik heb er zin in.

• 25 Oktober 2015 - 19:48

Anne:

Laura en Maria,

We wensen jullie heel veel plezier en geniet er van. Goede vlucht en op na jullie spannende verhalen.

Groetjes Remco, Anne en Tigo

• 25 Oktober 2015 - 20:13

Edo, Bianca En De Kids:

Heel veel plezier en geniet er van.

Groetjes Edo, Bianca, Douwe, Wiebe en Jelle

• 25 Oktober 2015 - 20:36

Ans:

Maria en laura

Henk Mika Kay en Ans wensen jullie een geweldige vlucht geniet er van ....

• 25 Oktober 2015 - 20:56

Sylvia:

Heel veel plezier!!

Groetjes Marcel en Sylvia

• 26 Oktober 2015 - 10:26

Sandra :

Lieve Laura en tante Maria,
    Een goede vlucht gewenst en veel plezier op deze bijzondere reis!
    Groetjes, Sandra, Robert, Thijs & Wout

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015