Nog een week - Reisverslag uit Megchelen, Nederland van Laura Toor - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Megchelen, Nederland van Laura Toor - WaarBenJij.nu

Nog een week

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 Oktober 2015 | Nederland, Megchelen

Over een week landen we rond deze tijd in Sao Paulo. Omdat het vanaf Sao Paulo nog 4 uur rijden is naar Bart en Betsy hebben wij besloten om de eerste nacht in Sao Paulo te overnachten. Het lijkt míj heel bijzonder om te ontwaken in een miljoenen stad.
Wij verheugen ons erop om Bart en Betsy te kunnen zien. Dat ze eindelijk vol trots kunnen laten zien waar zij wonen.
De komende week wordt langzaam aan de koffer ingepakt en zal ik zorgen dat ik op het werk en thuis alles netjes achterlaat. Wij hebben er ontzettend veel zin.
Brasil here we come!

• 19 Oktober 2015 - 22:37

Henk En Ans:

Wij wensen jullie dan ook heeeeeel veel plezier samen,en hopen dat jullie er allebij heel erg van zullen genieten jullie hebben het alle twee ook heel erg verdiend vinden wij ..en lieve Laura wij weten dat je alles pico bello in orde hebt als je weg gaat en voor de jongens word heel goed gezorgd en natuurlijk Mike maak je daar over maar geen zorgen geniet samen ....

• 20 Oktober 2015 - 08:27

Iris Tenbrink:

Wat leuk om jullie via deze site te kunnen volgen tijdens deze fantastische reis! Geniet alvast van de voorpret....

Laura

Samen met mijn moeder gaan wij een mooie reis maken naar Brazilië. Wij gaan daar op bezoek bij Bart en Betsy Scholten. Bart is een neef van mijn moeder. Het is een droom die uit komt nu wij naar Brazilië gaan.

Actief sinds 06 Okt. 2015